"Objednavku som zadavala zo stranky www.barfer.sk. Stranka je velmi prehladna. Po zadani objednavky sa vygenerovalo potvrdenie s cislom objednavky. Ockavavala som aj potvrdzovaci email na mailovu adresu, zial tento mi neprisiel. Kedze som si nebola ista, ci bude moja objednavka dovezena v najblizsom termine, poslala som email so ziadostou o potvrdenie terminu zavozu na emailovu adresu uvedenu v kontaktoch. Odpoved som dostala z inej emailovej adresy, co posobi trochu zmatocne. Z odpovede som sa dozvedela, ze moja objednavka bola prijata a bude expedovana, ale termin mi potvrdeny nebol. Kedze si na den zavozu potrebujem vybavit volno, pisala som znova na adresu, z ktorej mi prisla odpoved a ziadala som o potvrdenie datumu zavozu. Odpoved mi prisla z adresy Bordy, co bola uz 3 rozna emailova adresa. V odpovedi sa pisalo, ze v piatok alebo v sobotu pojde na vsetkych klientov na pondelkovy zavoz potvrdzovaci email. Slubeny email mi neprisiel ani v piatok, ani v sobotu. V nedelu som znova"
BORDY s.r.o.
"Bol som hospitalizovaný a internet nefungoval tak aby zabezpečil hladký priebeh komunikácie. Ospravedlňujem sa za vzniknutý problém."2826
živnostník, spoločnosť
> krmivá, výživa
> mäso a mäsové výrobky
> starostlivosť o domácich miláčikov
Naše služby ponúkame v nasledovných okresoch:

