Najčastejšie otázky

Pozrite si krátke videonávody

Pre ZÁKAZNÍKOV:

Nová zákazka pre dodávateľov
Výber dodávateľa

Pre DODÁVATEĽOV:

Nové pre Dodávateľov: Zoznam zákazníkov a referencií
Nová ponuka pre zákazníka

Tu nájdete viac informácií:


REFERENCIE

Kto môže poslať referenciu?

  • Každý zákazník, ktorý rád pochváli a odporučí šikovného dodávateľa. Referenciu je možné pridať priamo na profile dodávateľa ale tiež na referenciu môže pozvať svojich zákazníkov každý dodávateľ po ukončení zákazky.

Prečo by som mal pridať referenciu? Čo z toho budem mať ja?

  • Ak poznáte dobrých dodávateľov a pochválite ich - pomôžete im získať ďalšie zákazky. Môžete pochváliť aj Vášho známeho, ktorý pre Vás niečo urobil a odporučili by ste ho ďalej. Podporíte tak tých, ktorí robia dobre a tých menej kvalitných dodávateľov budeme spolu motivovať, aby zlepšili svoje služby. Jedine kvalitná databáza referencií nám pomôže pri výbere kvalitných dodávateľov ktorých služby môžete využívať. 
  • Vy pridaním referencie získate kredity, ktoré môžete využiť napríklad na vytvorenie zákazky. Keď budete niečo potrebovať zariadiť, nájdeme Vám kvalitného dodávateľa, a tiež môžete vyhrať v jednej z našich súťaží.
  • Ako pridám referenciu?
  • Kliknite na Pridať referenciu (úvodná stránka alebo v časti referencie vždy vpravo hore).
  • Uveďte základné informácie
  • o dodávateľovi (ak už dodávateľ referenciu alebo profil má, údaje sa o ňom vo formulári automaticky zobrazia),
  • o práci, ktorú pre Vás robil spolu s ilustračným obrázkom
  • a základné informácie o Vás. Keďže chceme zbierať skutočné referencie od reálnych ľudí, zobrazené budú referencie užívateľov, ktorí sa registrovali (t.z. majú aktívne aj svoje konto).

Ak napíšem referenciu, bude pri nej  zobrazené moje meno?

  • Pri písaní referencie uvádzate svoj kontaktný email a užívateľské meno, pod ktorým budete vystupovať a ktoré sa  bude zobrazovať pri referencii. Je len na vás, či uvediete svoje skutočné meno alebo prezývku.

Musím k referencii priložiť obrázok?

  • Priloženie obrázku k referencii nie je povinné, reálny obrázok však potvrdí dôveryhodnosť Vašej referencie a môže pomôcť pre rozhodovaní ostatných.

Je registrácia pre pridávanie referencií a príbehov spoplatnená?

  • Nie, registrácia je zadarmo.

 

hore


PRÍBEHY

Prečo príbehy?

  • Väčšina z nás sa často stretáva so zariaďovaním v oblastiach v ktorých nemáme veľa skúseností. Príbehy pomáhajú zákazníkom lepšie sa zorientovať v témach zariaďovania či už formou inšpirácie pre svoje projekty alebo informácie o novinkách, prístupoch dodávateľov alebo o službách. Zákazník vyzbrojený informáciami sa často rozhoduje rýchlejšie a tiež si vyberá dodávateľa od ktorého už prvotné informácie získal.
  • Zoznam všetkých inšpiratívnych príbehov nájdete v časti inšpirácie a príbehy.

Ako napísať príbeh?

  • Ak sa chcete zapojiť a napísať inšpiratívny príbeh, môžete priamo vložiť text do formulára pre pridanie príspevku. Článok prečíta naša redaktorka a v prípade, že by bolo vhodné článok trochu upraviť, napíše Vám priamo odporúčania. Následne bude Váš príbeh zverejnený v príslušnej kategórii.

Koľko obrázkov môžem pridať do príbehu?

  • Do príbehu je možné pridať niekoľko obrázkov, pričom jeden obrázok je vždy hlavný. Obrázok do príbehu je možné vložiť priamo cez editor pri pridávaní príbehu:

 

hore


ZÁKAZNÍCI

Ako si vytvorím profil?

  • Profil (registráciu) si vytvoríte:
  • kliknutím na "prihlásenie" v pravom hornom rohu alebo
  • vytvorením zákazky v časti Zákazky,
  • napísaním referencie z titulnej stránky alebo v časti Referencie,
  • pridaním príbehu v časti Príbehy.

 

 

Ako vytvorím zákazku?

  • Vytvorte nový dopyt vyplnením formuláru v časti Zákazky (ak ste na stránke už registrovaní, prihláste sa prosím).

 

hore


DODÁVATELIA

Ako si vytvorím svoj profil dodávateľa?


 

Na čo si potrebujem vytvárať registráciu? Čo budem z toho mať?

  • Ak Vám začnú pribúdať referencie a hodnotenia Vašich služieb, zákazníci vás sami objavia. Skúste to naozaj to funguje. Naši najlepší dodávateľia nám potvrdili že každá 4-5 referencia pre nich väčšinou znamená 1 novú zákazku. Spokojní zákazníci sa vracajú a spolu s nimi aj ich známi ktorí sa o zákazkách dozvedeli cez facebook, newsletter alebo e-mail. Pri vačšom počte referencií vás zrazu objavia aj neznámi zákazníci . Pozrite si ako môže vyzerať váš profil ktorý keď je plne vyplnený a môže obsahovať informácie o vašich činnostiach, referencie, články, alebo váš videorozhovor. Všetky tieto informácie pre vás vieme pripraviť a tiež vám pomôžeme v tom ako tieto informácie šíriť cez sociálne média ako facebook, twitter, linked in či G+. 

Aké informácie vyplním pri registrácii?

  • Pri registrácii vyplníte iba základné informácie a vyberiete si svoje unikátne užívateľské meno ktoré bude tiež slúžiť ako vaša nová internetová adresa (www.zariadim.sk/vase-meno). Pre lepšiu prezentáciu odporúčame doplniť aj ostatné informácie.

Aké informácie sa o mne budú zobrazovať?

  • Dodávateľom sa budú zobrazovať len informácie, ktoré povoľuje ich úroveň. Základný dodávateľ sa zobrazuje bez kontaktov, zatiaľ čo striebornému dodávateľovi sa zobrazia všetky kontaktné informácie v profile.

Ako sa skontaktujem so zákazníkom?

  • Jedinou cestou ako sa skontaktovať so zákazníkom je reakcia na zákazku ponukou. Zákazník dostane Vašu ponuku do svojej schránky.
    Reagovať na zákazky môže aj neregistrovaný dodávateľ, ktorý v rámci svojej ponuky vytvorí registráciu.

Prečo sa môžem skontaktovať so zákazníkom len touto cestou?

  • Dôvodom je že postupne staviame priestor kde sa všetky informácie o zákazke držia na jednom mieste, už od požiadavky cez ponuky, komunikáciu, výber termínu až po refetrenciu a poďakovanie. Priamo v tomto priestore si môže zákazník a dodávateľ písať krátke správy ktoré vždy ostávajú pri zákazke.

Ako si môžem doplniť galériu v profile?

  • Po aktivácii profilu si zvolíte kategóriu a činnosti, ktorým sa venujete. Pri druhom zobrazení formuláru získate možnosť vytvoriť galérie a ďalšiu aktualizáciu profilu. Galériu majú k dispozícii len Strieborní dodávatelia.

    hore

    ĎALŠIE INFORMÁCIE

Otázku - kto sme a čo chceme zodpovedáme v časti o nás.

  • Známa mi pomáhala pri výzdobe na svadbe, ale nemá živnosť - ak jej napíšem referenciu, mohli by jej prísť na to, že si príležitosne zarába?

    Základné informácie o možnostiach, ktoré ako pracujúci, nezamestnaný, matka či rodič na materskej, resp. rodičovskej dovolenke si môžete prečítať v článku Čo môžem robiť a za koľko?

    Ak hľadáte informácie ako začať podnikať, možno Vám pomôže článok Ako si založiť živnosť.

    Príležitostné práce sú v súčasnosti rozšírené, podľa § 8 Zákona o dani z príjmov, je možné príležitostnú prácu formálne evidovať – na kus papiera stačí ak napíšete, že pre Vás vyzdobila sálu (prípadne iné činnosti) a dostala od Vás za to dohodnutú sumu. Tieto písomné dohody v súlade s § 9 Zákona o dani z príjmov podliehajú dani z príjmov len v prípade ak príjem z nich za zdaňovacie obdobie presiahne v ročnom úhrne sumu 500 €. V prípade ak by vykonávané príležitostné práce nepresiahli uvedenú sumu, nevzniká povinnosť zdaňovania (podania daňového priznania) titulom takto získaného príjmu z príležitostnej činnosti. V prípade presiahnutia tejto sumy je potrebné do 31.3. nasledujúceho kalendárneho roka podať daňové priznanie a zdaniť príjem z príležitostnej činnosti a to rozdiel medzi zarobenou sumou a sumou 500 €.


    Máte ďalšie otázky?

    Kontaktujte nás e-mailom info@zariadim.sk, telefonicky - 0918 228 898 alebo v pracovnom čase aj prostredníctvom live chat-u v pravej dolnej časti stránky.

    hore

Táto webová stránka používa k zlepšeniu vašej skúsenosti súbory cookies. Ďalším používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
Súhlasím